Man kan gå bananas

för mindre: Lisa Bebis tycker att detta är det bästa: att bli buren. Vilket är okej fast inom rimliga gränser. Man skulle ju önska att det gick att lägga ner henne nånstans i iallafall fem minuter. Jag har bönat och bett henne om en litenliten respit men icke. Hon ska bli buren, antingen vid bröstet elle ri selen då. Och ryggen, den ser ut som Zeldas rygg (vet man inte vem zelda är bör man titta på jurtjyrkogården) och så mager som hon är, så känner jag mig också, helt utsugen.

Och det här, det här visste jag skulle vara det som fick mig att klara mig igenom T:s jobbveckor: mitt martyrskap. Tack snälla belsebub för martyskapet som får mig att med helt helig min amma Lisa Bebis och samtidigt göra middag (obs, stänkfri) till June Femåring och tvätta och diska och dammsuga (helt onödigt för övrigt, man ska ju aldrig städa innan kalas min jävla idiot och så mycket energi har jag verkligen inte så jag orkar snabeldraka en gång till, särskilt som den står på ovanvåningen) och plockaplockaplocka och knappt få äta. Och nu är det ju bara sisådär en vecka kvar, det ska jag väl klara vafan.

För övrigt har jag bajsat med Lisa i selen idag. Stackars stackars barn. Eller såhär; som jag sa till henne: Jaha, skyll sig själv faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Aha, hahahaha. jag skyll sig skälv Lisa bebis. Sannerligen!!

2009-08-14 @ 20:07:02
URL: http://blogg.aftonbladet.se/27153
Postat av: Lotta

Men seriöst? Bara för det är Dagliesh på TV och mannen är bredvid, måste jag stava som en trasig kratta för det? Jag=Ja. Skälv=Själv...Jiiiiizzz...



2009-08-14 @ 20:09:37
URL: http://blogg.aftonbladet.se/27153
Postat av: cilan

Man kan stava som man pratar, det vet jag för det har posten sagt en gång i tiden.

2009-08-15 @ 05:56:23
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0