Det räddaste jag blivit

det blev jag inatt vid pass tresnåret nåt sånt. Jo, för då bjöd britta Katt in sin kattkompis i vardagsrummet och sen slogs de så innitahelvete. Alla som hört katter slåss vet hur högt och hemskt det låter. Om man gångar det med en miljon så var det SÅ otäckt det ljudet var, mitt i natten och inomhus. Satans dårkatt.
Jag blev så rädd att jag inte ens kände igen min egen röst när jag ropade UT FÖRIHELVETE! nästan i sömnen och sen fick jag vingla ner med Lisan på armen och se om jag skulle behöva jaga ut Church ur vardagsrummet eller vafan som hände.
Sen darrade jag en lång lång stund. Och förundrades över det faktumet att Lisa knppt ens vaknade. Det säger mig att jag kanske borde se över mitt röstläge, typ.


Den här zombiekatten trodde jag lurade under trappan inatt. Kattjävelsfanskap.

Och just det, sens moral: stäng balkongdörren om nätterna, Britta Katt får väl jama då när hon vill in. Och ut. Och sen in igen. Och ut. Och ha mat. Och så.

Kommentarer
Postat av: Lillen

Så länge brittan vann så är de ok ;)

2009-08-18 @ 21:48:41
Postat av: c

Why but åff kårrs vann Britta!

Men jag tycker inte det är så okej, helvete vad rädd jag blev. Jag tycker de katten som smet in här är dum i hela huvet. Sådeså.

2009-08-19 @ 09:17:39
URL: http://cilanpilan.blogg.se/
Postat av: Anna m V & E

Å fy vad läskig hon ser ut! Katten alltså!

2009-08-19 @ 13:21:50
Postat av: Anonym

Anna, det är nog för att det där är en skräckfilmskatt. SOm är död men levande igen. Man blir sådär läbbig av sånt. ;)

2009-08-19 @ 13:30:37
Postat av: Martin

Jag har en kattlucka. Den funkar ypperligt. Fast än så länge har bara en av katterna lärt sig använda den, och bara i en riktning...

2009-08-19 @ 22:38:32
Postat av: c

Jag har funderat på kattlucka, men får nog vänta med det tills jag har ett eget bo, va? Hyresvärden tycker kanske det är dumt om jag sågar upp hans dörrar. :)

2009-08-20 @ 08:26:15
Postat av: Martin

du kan ha en poäng där...

2009-08-20 @ 10:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0