Tre bilder från i måndags

komer här, såhär på fredagsmorgonen. En fredagsmorgon då jag förresten sagt kuk så högt på Maxi att en dam vände sig mot mig och sa Nämen? varpå jag nästan knivade ihjäl henne med blicken. Nåja, bilder:


Det var vecka 27 och jag firade detta genom att klä ut mig med rosett (vänta, det här var förresten i onsdags kanske? Ja, det var det). Innan jag gick ut sminkade jag mig och tog bort papperslappen från knät. Men jag städade inte, fast det syns inte så tydligt här exakt hur äckligt det är.


Sen hämtade jag June på dagis och så skulle vi köpa jordgubbar (det här var ju också i onsdags vafan) för det hade jag lovat. På Coop har de såna där barnvagnar, alltså såna små som ungar kan låtsashandla i så man får betala för en massa färgglada bindor och konstiga våtservetter och ja, i princip allt med grällt omslag. Det får man betala om man inte har lust att helt pedagogiskt gå igenom hela affären och lägga tillbaka allt på rätt hylla (för det är felfelfel att bara ställa vagnen i affären och låtsas som ingenting för då kommer barnen växa upp och inte kunna affärsvett och det kommer vara mammans fel). En av de där vagnarna tog June och skulle precis galoppera iväg och göra sin grej (plocka på sig stött frukt och grälla förpackningar alltså), när vagnen liksom fastnade under en matta (SÅ liten är den ju inte, men ett hjul fastnade) så hon gjorde världens volt över den och på vägen runt körde hon läppen i nån av vagnen så det kom blooood och blev en fläskläpp.
Hon blev jätteledsen då, men såhär ledsen som på bilden blev hon inte förrän jag råkade berätta att det hade kommit blooood när hon slog sig. Sån jävla amatörmorsa.


Den HÄR är från i måndags iallafall. Jag skulle ta en vårbild när jag knallade runt i skogen. Såhär blev det.
Nej vänta, från i tisdags måste det ju vara? Ja, tisdags. Jamen vafan skitisamma då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

El: "Om man inte tittar på ögonen ser hon faktiskt ganska glad ut.." Junisen alltså. :-D

2009-04-24 @ 18:19:39
Postat av: c

Hahaha!

2009-04-24 @ 18:49:12
URL: http://cilanpilan.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Knullade runt i skogen läste jag. Men jag förstod direkt att de var fel.

2009-04-24 @ 19:20:54
URL: http://enbartkajsa.blogg.se/
Postat av: c

Ja nej, här knullas inte runt. Inte i skogen iaf det ser gutt ut, men det är det inte.



Och ja, Marre hon var ju glad sen liksom. När hon glömde blooodet.

2009-04-24 @ 19:46:49
URL: http://cilanpilan.blogg.se/
Postat av: Elin

Vilken fin klänning du hade! Var har du hittat den?

hittar ju inga fina tjockiskläder...

2009-04-26 @ 15:34:17
Postat av: cilan

Elin - Ellos är din vän. ;)

2009-04-26 @ 18:46:47
URL: http://cilanpilan.blogg.se/
Postat av: Elin

E det?

2009-04-26 @ 21:13:39
Postat av: cilan

Ja, fast det är ingen mammaklänning egentligen, bara en fin och helt vid klänning.

2009-04-26 @ 21:33:30
URL: http://cilanpilan.blogg.se/
Postat av: Jesse_

Det gör faktiskt ont när man vet att det blöder... Fattar ju alla.

2009-04-26 @ 22:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0