Skitsmart idé

att låna boken 14 år och till salu av Kinur igår. Hela natten har jag drömt om den, och då är det ju knappast som att jag liksom hann läsa ut den och alla hemska hiskeliga detaljer.
Så natten har bestått av konstiga drömmar om sex och utnyttjande, halsont, kissenödighet och Britta Katt som tydligen velat smyga upp i ansiktet på mig och stjäla min själ som en leprechaun (är det de som sitter på ens bröstkorg och tar andan ur en? De vill ha pengar iaf, så mycket vet jag.).

Vad som ska händ aidag? Transkribering, samtal som ska ringas och så en prommis på det.

Kommentarer
Postat av: Kina

Jag vet, lika för mig. Jag drömde hela tiden om den jävla boken och har mått skitdåligt. väldigt konstig bok det där, jag har aldrig blivit så direkt tagen av någon annan.

2009-04-22 @ 08:13:06
Postat av: Emma

Kan inte annat än hålla med, den boken sätter sig. Den är ruskigt bra och ruskigt verklig. Hur går det med uppsatsen förresten?

2009-04-22 @ 09:31:04
URL: http://woopsies.blogg.se/
Postat av: cilan

Upssatsen kan dra åt helvete. :D

Nejmen det går väl sådär, egentligen går det nog bra.



Och ja, bokjävel. Jag önskar ihjäl mig att jag blir en sån morsa osm liksom ser. Ni vet?

2009-04-22 @ 09:35:47
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0