Skitdålig och bra morgon

är det på plantan idag, och bra saker är dessa:

* det är sol idag igen
* vi är friska och vi älskar varandra allesammans
* snart ska vi flytta
* vi har hittat gratisgrejer att göra

Dåligt är detta:

* vi är herregud-så-fattiga och jag känner att det är mitt fel, mitt mitt mitt
* jag är irriterad för att vi är fattiga och så går det ut över june som försöker kompensera genom att vara överglad och då blir jag ännu mer irriterad plus får dåligt samvete så nu gråter jag och är irriterad, vakul

Eller, så fattiga ÄR vi inte. Och det är klart att det inte är mitt fel men jag känner att jag lurat honom på nåt sätt, blivit gravid och liksom tvingat honom att ge mig alla sina pengar och ta ansvar för mig och min lilla unge och nä. Nu ska jag ta med June ut i solen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ge dig för faaaaan. Dåligt samvete? Fan, vad gravid du ääääär. poss

2009-04-26 @ 22:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0