Sju maskiner tvätt

blev det, hur är det ens möjligt? Och hur är det ens möjligt att jag hittade kläder i tvättkorgen som jag glömt att jag äger? Vafan, jag har minne som en jävla smörblomma typ.
Detta har annars hänt idag:
* samtal till djursjukhusvännen M efter att Britta Katt retats med en humla och blivit svullen på kinden.
* glömt tvätten i källaren, alltså i källargången från tvättstugan. Don't ask.
* funderat på plugga, förkastat den idén
* avbokat spinningen, insett att jag nog inte spinnar längre efter två veckors uppehåll
* solat en stund på ballisen, bränt magen (naturligtvis, jag minns att jag jämt brände den sist också, det var som en stor, het glödlampa)
* snart ätit en piggellin på ballisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0