Samtalsämnen vid frukostbordet

förresten: syskonprat, June berättade att den finaste siffran är fem och den fulaste är alla som börjar på sju (min ena systeryster är lite så numerologiintresserad, så nu fattar ju vem som helst att sånt går i arv). Sen pratade vi om Junes favoritämne i hela världen: döden. När ska jag dö, när ska du dö, när ska Britta dö? Hur gammal är du då? Du sk anog dö om fem veckor. Mamma, du kommer dö först av alla, innan mig och pappa och T, för du är störst.
Och. Så. Vidare.

Sen tog June en bild på mig och bebisen när vi var nöjda med frukosten:

Det är här jugsen komme rin i bilden, som jag skrev om i förra inlägget fast jag glömde ju bilden då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0