Så, vi tittade på lägenhet

och blev kära båda två. Så ja, nu bär det av till Sbg och familjen och fina vänner och säkert grantväder varenda dag. Och grillning! Satan, jag ska grilla så jag blir vräkt eller nej men nästan. Jag ska fan grilla allt, från pannkakor till köttbullar till äppelpaj (det går, jag har gjort det förr) och så ska jag sitta i mitt helt stora kök eller kanske på en av toaletterna (plural, obs plural) och äta den grillade pajen.

Och sen förresten var vi på kalas hos pappa och där fanns inlagd sill och det var ju fint det också.
Sen körde vi hem och då somnade June i bilen så nu ser vi fram emot en kväll med ett evigt gnäll och bök och bängel.

Kommentarer
Postat av: M

HURRA! Hurra hurra hurra jag är så jävla glad! Vi hjälper gärna till att bära!

2009-04-12 @ 19:43:26
Postat av: c

Jag med, jag med! Och jag kommer ta er på orden vad gäller bärande. Själv kommer jag vara i v 37, så jag ska mest svettas och äta glass. ;)

2009-04-13 @ 07:29:56
URL: http://cilanpilan.blogg.se/
Postat av: Torild

Berätta!!! Var har ni fått lägenhet? Nu blev jag ju sååå nyfiken!! :o)

2009-04-14 @ 05:55:16
Postat av: cilan

Torild; vi har fått en lägenhet vid Stinas. Du vet de där tre tvåvåningshusen som ligger där, två mörk- och ett ljusblått? Där ser du. Så 1 juli! :D

2009-04-14 @ 06:33:33
URL: http://cilanpilan.blogg.se/
Postat av: Torild

Jag fick fundera en stund var flaen Stinas ligger. Men så kom jag ju på att tjollen i Sölve hette så på typ 80 talet. haha..



Har aldrig varit inne i de husen men har hört att de ska vara jätte fina.



Så jäkla kul att ni flyttat hem!!

Sen kan vi fika ihjäl oss och gå långa promisar med våra bebisar och barnvagnar!!



puss på dig!! :o)

2009-04-15 @ 10:03:46
Postat av: cilan

Jag vet jag veeet!



och ja, jag sa att husen var nybyggda och ja, det var de ju - 1988. :D

2009-04-15 @ 18:12:37
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0