Okej, bara detta:

om man skriver tenta kan man välja två vägar:
Sunkvägen - går ut på att man går till tentan i pyjamas och sen efter man skrivit klart gå rman hem och svidar om och duschar och vafan men nu gör när man vill vara fräsch som en rosenknopp. Detta är en bra strategi på det lilla viset att då kan man sova en timme längre på morgonen.
Finvägen - går ut på att vara tvärtom sunkvägen, mest för att man hedrar tentan och känner sig bättre i fina kläder. Plus att då kan man på studentikost vis gå rätt ut u tentasalen och börja supa utan några omvägar. Tentasup är de bästa. Har jag hört, jag som haft familj i fem år vet inte om sånt där, jag har bara attenderat en del klassfester och de har förvisso varit spritfester av rang.

Jag går en medelväg (de är gyllene, det står i bibeln): jag har målade naglar och färgglada kläder, men inte fan tyar jag styra upp med kjol och skit. Jag kör för trånga jeans (jag ångrar redan det beslutet) och gympadojor.
Jag ska ju ändå inte supa så vafan och T vill ligga me dmig fastän jag har stikisar varje dag så vem fan bryr sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0