Ninjabebisen

är alltid nere vid blygdbenet och bökar. Jag är säker på att han eller hon ärvt sin pappas egenhet att helt maniskt försöka göra upp eld med fötterna medelst ivrig gnidning.
Fast ikväll vet jag inte vad den lille mänskan sysslar med, för det gnids och sparkas och knuffas och sträcks och bökas på nästan exakt samma ställe hela tiden. Det är väldigt underligt, jag försöker föreställa mig hur hanhon ligger men ta. Idag visade mvc-M var huvudet var och det enda jag kände var typ.. nånting inuti magen, så då ljög jag och bara Oja, det känns ju hur tydligt som helst. Jag är ingen sån wiz på att känna prylar alltså. Inget konstigt med det, det finns vatten och skinn och fett och sånt i vägen och jag är inte ens läkare. Hell, jag har ju inte ens matte B, hur fan ska jag kunna känna om det är ett knä eller huvudet som spetar ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0