Min snubbe

är såhär, han spelar quake live och surfar alldeles för mycket. Han skiter i att det inte är pk att inte hälsa på folk man inte gillar och helt kompulsatoriskt måste han berätta om hanbajsat. Och gärna vilken konstistens det hade. Han tycker det är tradigt att "göra saker" och han vill helst ligga sked på soffan när vi ska hitta på nåt ihop.

Och han är beredd att följa mig till världens ände. Han är den mest generösa människa jag någonsin träffat. Han är snäll och han är jävligt brajt och plus barnförbjudna saker som jag inte vill skriva. Och han säger att jag är oerhört vacker fastän jag ju vet att det inte är sant.

Jag är faktiskt en hellava lucky bastard.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Fan vad härligt!

2009-04-15 @ 19:53:39
URL: http://adiemus.blogg.se/
Postat av: cilan

Jag vet. En jötlaburrjare skulle nog sagt gutt mos eller så.

2009-04-15 @ 23:57:46
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0