Människor = irriterande.

Eller annoying, finns det ett bra ord för det på svenska? De stör mig, åh vad folk stör mig.
Som grannen nu som två dagar i rad grejat med nåt på balkongen som dunkar och har sig - jag är så irro, alltså tantalurairro. Tantalurairro är detsamma som att vara så irro att man (läs: jag) sliter upp bakongendörren och skriker (med hög och lite gäll röst) att DäskavaTYST! och jag kommer mkt snart att vara där.
Sen är jag irro på dem jag spinnar med, iaf två av gubbarna (en stirrar och en stetchar konstant) och så är jag irro på alla som går långsamt i affärer och så stör det mig när folk är helt så att de inte fattar att det finns en hel värld bakom dem också, och att man inte bara kan tvärnita mitt på trottoaren till exempel och jag är irriterad på såna som pratar för mycket och såna som har tusen parfym på sig och såna osm tycker att jag tvinget ska flytta mig om man möts liksom på ett trångt ställe där man går. Ja, och så.

Det är så jävla skönt att jag själv är helt fulländad som människa.

Kommentarer
Postat av: Helene

Jag vet preciiis vad du menar, vad fasen är det för fel på folk liksom??



Själv är man ju underbar och perfekt, förstås. ;-)

2009-04-05 @ 17:29:14
URL: http://phoenixangel.blogg.se/
Postat av: cilan

Folk är fän och det är det som är fel på dem. ;)

2009-04-06 @ 09:06:24
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0