Kolla, fler bilder

hittade jag. Först en bild på fjunis och T som grillar.


Ja, på stranden. Ja, June är naken för det var varmt så då halvbadade hon.
Korven som blev över grillade T och gav sen till en fullgubbe som omväxlande sov och gormade vid toaletterna en bit bort. Hade jag inte redan bestämt att vi ska gifta oss så hade det där varit vad som bestämde det.


Sen en dag satt jag på ballisen och frös lite och solade och försökte äta citronglass. Den var inte god, vilken jävla miss av Cornetto. Som ju förvisso aldrig tillverkat en endaste god glass.


I lördags var vi i Ängelholm, jag och June. Hembygdsparken där är feffan helt jävla gratis!
Den här minihästen fanns där, och jag vågade klappa den. Sen knuffade den på mitt ben med sin näsa och då ville jag inte klappa den mer för då tyckte jag den var dum i huvudet plus för fan skitstark.
Sen vägrade June åka hem och då fick jag tänka att antingen börjar jag gråta här eller så får jag bli en sån där ondskefull morsa som pekar och sådär. Jag valde det senare alternativet och ångrade mig hela vägen hem sen.
Förresten körde jag in i ett staket när vi skulle köra hem. Två gånger. För första gången tänkte jag att Hehe nä nu blev det nåt fel, klart jag kan köra rakt fram. Så då gjorde jag det igen, men det var fortfarande tvärstopp där.
Sen berättade jag det för T och då tror jag att jag kunde se hur han övervägde om han verkligen ville vara ihop med mig längre. Nåväl. Det där kan ju hända den bäste.

Kommentarer
Postat av: Anna m V & E

Men Cilia ler överseende blev du rädd för lilla hästen?? döljer ett fniss Han ville ju bara ha lite godis föstååååår du väl?

Skämt å sido, mysigt med hembygdspark - gratis är gott! Men hur gick det med bilen och staketet? Oförskämt av staketet och springa in i bilen, tycker jag och två gånger till råga på allt!

2009-04-29 @ 09:40:01
Postat av: cilan

Jamen haja hur stark den var i sin lilla näsa! Jag knuffades bort! Hästafan. :)

Bilen och staketet klarade sig finfint, det var nog bara den där kofångaren som gnuggades mot. Hehe.

2009-04-29 @ 10:07:08
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0