Klockan är 8.06

och nu borde ju June vara avlämnad på dagis. Men si det är hon inte, hon sitter här bredvid mig, för jag somnade om på soffan när hon vaknat, och sen skulle jag tvunget ha kaffe innan jag orkar resa mig. Nu är kaffet visserligen slut men jag sitter ju här ändå. Vi vill vara lediga vafan.

Förresten undrar jag när den här gravidgrejen med städning och sånt ska börja? När ska jag städa ur alla skåp och damma av ovanpå dörrarna och så? Ingen vet, men det verkar ju inte vara nära förestående direkt. Tvärtom, jag tror den enda städning vi orkat göra här är att T dammsög. I söndags.
Nån dag. Sen.

Kommentarer
Postat av: Elin

Den kommer ju när det e dax att föda typ, har jag hört?!



Fast jag bakar otroligt mycket jämfört med när jag e ickegravid (då bakar jag noll)

2009-04-09 @ 14:08:43
Postat av: c

Jag gör ju ingenting gravidigt! Jag är helt besviken. :D

Och du, 100 dagar kvar, jag visste att du skulle få innan mig! :D

2009-04-09 @ 17:27:06
URL: http://cilanpilan.blogg.se/
Postat av: caffellatte

Den där gravidgrejen kom väääääldigt sent för mig. Typ samma dag/kväll som natten innan hon föddes...

Jag städade badrum (t.o.m. tog loss fronten på badkaret), hämtade posten, bäddade vagnen, bokförde, satte in papper i pärmar... det var ingen hejd på det hela. :D

2009-04-10 @ 18:27:21
Postat av: c

Men? Förra gången var jag helt vild i v 10 typ, jag städade så fok inte ville hälsa på för de fick komplex typ. :D

Nu vill folk inte hälsa på för de vill inte riskera att kvävas av a. nån klädhög eller b. en tryffid-dammtuss.

2009-04-10 @ 18:54:00
URL: http://cilanpilan.blogg.se/
Postat av: Elin

Fast jag vet ju inte om det e 100 (nu 98) på riktigt.. det e ju bara till beräknad. Den kanske stannar ytterligare 14 dagar eller nåt..

2009-04-11 @ 13:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0