Just det, och Edit Bil

är i Norge, så nu kör jag nån slags volvohistoria och det är väl oke joch sånt minus allt hundhår i bilen. Det var inte ens en söt hund som åkt i den, utan en vit och luddig helt sån ful och fyrkantig hund. Tror jag, eller så har jag konstruerat den bilden efteråt, men skitivilket.
Saken med volvon är att växellådan är sjuk i huvet. Så istället för att man lägger i ettan där ettan är så finns backen där, helt sneaky. Så vill jag lägga i ettan måste jag först lägga i tvåan, men den finns inte heller där den ska utan istället asanära fyran. Ergo: när jag vill lägga i ettan är det oundvikligen så att antingen slänger jag i backen så bilen bakom blir livärdd, eller så lägger jag i trean så att jag får motorstopp.
Det känns ballare att ta tåget faktiskt (obs inte buss).

Kommentarer
Postat av: Lotta

Heh. Stackare. Men du har inte fyra trasiga citroëner på gårdsplanen i alla fall. Det HAR JAG!!

2009-04-27 @ 22:35:49
Postat av: cilan

Nej jag har ju inte ens nån gårdsplan. Men jag har tre strippade moppar i garaget. Och inget vet varför. På allvar alltså, T bara: nejmen detta ska bli min hobby.



Moppar? Mopeder? Och bara liksom själva skelettet liksom. Halleda.

2009-04-27 @ 23:08:39
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0