Jomenföratteh

lägenheten ska visas imorgon och då behöver den ju i rimlighetens namn faktiskt vara städad. men bryr jag mig om det? Nesch!
Eller jag har dammat litegrann sådär, men det kasar omkring långa dammkorvar på golvet. Som sjögräs ungefär, fast grå då. På Junes rum står lådor med kläder, i hallgarderoben ligger det ett tjockt lager skor och tröjor och skinnställ och hjälmar och schampooflaskor och toapappersrullar och mössor och i sovrummet har tydligen Poltergeistprylen hän, den där allt sugs in i garderoben. Fast i vårt sovrum hände det sig tvärtom - garderoben öppnade sig och spydde ut allt den hade inuti sig.
Men jag hinner kanske städa imorgon. Innan intevrjun på morgonen, nånstans vid pass sju kan man väl börja dammsuga i ett flerfamiljshus?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0