Jag försöker fan ihjäl mig

att skriva nåt som innebär babbel om graviditet och så. Jag gör ALLT för att liksom ha koll på världsläget och hur folk mår och sånt men är helt ohjälpligt stuck in me, helt uppslukad av mig själv och T och June och flytt och det faktumet att en riktig bebis ska komma och sådär.
Fan, jag kommer aldrig bli en sån ball gravid som är helt framgångsrik och gör börsklipp och kan föra långa intelligenta diskussioner om typ krig eller feminism. Mina samtalsämnen är nu begränsade till förlossningsupplevelser, mat och i någon mån vikt.
Tråkigt för er, tråkigt för henne jag skriver uppsats med. Jag är tillbaka om nåt år eller så, så då ses vi.

Kommentarer
Postat av: helelen

Men du, då kan vi sitta och vara trista och introverta ihop, dårå. Du pratar graviditet och jag pratar fertilitetsutredning. Livsviktigt för oss, tämligen ointressant för alla andra.

2009-04-14 @ 08:08:05
URL: http://tusenstjarnor.blogspot.com
Postat av: cilan

Perfekt! Jag får vara glad om det finns tre kvar i nästa vecka som läser min blogg, hehe.

2009-04-14 @ 16:10:16
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0