Jag drömmer helt sajko

och nu retar det mig, för inatt drömde jag att jag hade en massa kläder som jag verkligen inte har. Typ helt fina yogabyxor hängde bara plopp i min garderob och jag bara ojdå jamenvabradå. Och sen fanns det kritvita såna där fina basketdojor (det heter nog inte så längre, det hette så förr i tiden) OCH ett par asfina sneakers som låg och skräpade i skogarderoben som jag hade glömt bort.
Jamen ge mig mina kläder då, jävla hjärna. Plus jag var brun i min dröm.
Aha, vänta jag drömde jag var nån annan, SÅ måste det ju vara. För det här låter ju verkligen inte som jag.

Kommentarer
Postat av: Catt

Vart ska ni flytta, btw?

2009-04-01 @ 19:10:47
Postat av: cilan

Jo, him till himmaviden i Blekinge! :)

2009-04-01 @ 20:15:02
URL: http://cilanpilan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Blekinge? Ligger, någonstans i Sverige ja.

Tar ni June varannan vecka?

2009-04-02 @ 15:43:49
Postat av: cilan

Ja det är klart June ska fortsätta bo varannan vecka. :)

Blekinge är ett län. Hehehe.

2009-04-02 @ 18:24:09
URL: http://cilanpilan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tänkte om det var långt emellan så kanske hon skulle bo 2 veckor eller nåt. Som sagt, inget vidare på geografi. Jag ska slå upp Blekinge och kolla lite! :o)

2009-04-03 @ 20:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0