Ironi at its best.

Igår eller när det var skrev jag om en Diorögonskugga som Nya Bebisen skulle ärva fastän den var tusen gammal och det var den för att jag aldrig använder den för det har jag inte hjärta till för då tar den slut och då äger jag inget Diorigt.
Så imorse då, när jag skulle göra mig fin inför tentan (det bidde kjol iallafall, och jävlar i min lilla låda vad jag frös) så kom jag på tänka på den här lyxskuggan och tänkte att whathehell, lite kan jag ju ta. Så det gjorde jag, och tog av den ofinaste färgen och allt för att snåla. Jag ställde tillbaka den i skåpet, satte mig ner för att kissa (jag ska sluta dra upp byxorna mellan kissorna) och plopp så gled Världens Dyraste Lyxögonskugga ut ur skåpet och ner i handfatet. Och gick sönder. Men inte alla färger, utan lyssna nu: det var de fina färgerna som gick sönder, de jag helst vill använda - DE smulades sönder.

Jodåsåatteh.

Kommentarer
Postat av: Anna m V & E

Men du SER - man ska inte spara på grejjorna, lyx är till för att användas!! Var glad att den inte damp ner i kisset i toaletten - det har hänt mig.... då kan man inte ens använda de ofina färgerna för kiss vill man inte ha på ögonlocken liksom - dessutom tror jag att det skulle svida lite - det är ju rätt så frätande?

2009-04-17 @ 21:09:17
Postat av: c

Jag vet det nu, jag har lärt mig nu! :)

2009-04-17 @ 21:47:46
URL: http://cilanpilan.blogg.se/
Postat av: Chili Pettsson

Behåll asken ;) Så har du kvar det dioriga!

2009-04-18 @ 10:15:38
URL: http://chilipettsson.blogspot.com
Postat av: c

Ja, men DET var väl en din idé! :D

2009-04-18 @ 11:10:09
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0