Det skulle vara fint

att ha nån idag, som jag kunde ringa och som kunde hämtat June på dagis och gjort nåt lite kul md henne tills det var dags att komma hem och äta och sova.
Jesus, vad ont det gör i ryggen. Eller svanken alltså, långt ner i benen så föttrna blir helt kalla och avdomnade. Det brukar inte göra såhär ont, men jag har slappat i säkert två veckor och bara gått pyttelite och sovit på soffan och så.

Jag saknar det, jag är glad att vi flyttar hem (fast då kommer jag ju inte att ha såhär ont i mer än ett par veckor iofs).

Kommentarer
Postat av: Marre

Måste du ha ont i ryggen för att någon ska få hämta Junisen hemmavid? I så fall kommer vi att protestera!

2009-04-23 @ 07:18:27
Postat av: cilan

Jaa, b a r a då. Nu när vi flyttar hem ska jag bli sån helt manisk och vägra barnvakt både till henne och Nya Bebisen Clifford. ;)

Amäh du fattar ju. :)

2009-04-23 @ 10:06:33
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0