Visst fan.

Jag glömde köpa musfällor. Kan man göra egna? isåfall vill jag det, helt såna burar som inte mosar mössen. Och så ska det vara lite så orientalisk stajl på burfällorna, alltså ska det finnas minismå kuddar med yttepyttesmå tofsar på, röda sammetsskynken och en liten bild på en gubbe med fez. Och så ska jag bjucka på baba ganoush, det tror jag mössen gillar.

Fast vänta, då blir kansk emössen jätteledsna sen när jag (/nån som vågar röra buren) vräker dem? Det är kanske bättre med en vanlig sketen fälla med lite snickers på?
Å andra sidan kan det ju vara roligt för musen att få uppleva baba ganoush (nej alltså jag vet inte hur det stavas, så stäm mig då) och en liten bild emd en gubbe som har fez på huvuet.
Svårt det där. Svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0