Uppäckte för övrigt

att cola zero innehåller noll av allt. Noll kalorier och sånt. Blablabla, jag vet att det är aspartam och det kommer växa horn ur huvudet på mig och fotsulorna blir luddiga och mina framtida barn kommer ha fem ögon var, eller födas som cykloper. Men hörrni. Skitisamma, för det är noll kalorier vilket betyder att jag kan dricka lärreblarre istället för att mula in godis och kakor i ansiktet hela tiden.

Egentligen borde jag förstås låta bli allt sånt helt och hållet. Jag ska det. Sen. Inte idag, verkligen inte idag.

Kommentarer
Postat av: jess

har han flyttat in? Vad sägs om jag kommer veckan det är löning? Är han hemma då? v.39.. Är junisen hemma då?

2008-09-11 @ 07:43:18
Postat av: c.

säg vad det är för vecka nu då? :)

Såhär, han åker på söndag och är hemma två veckor senare.

2008-09-11 @ 09:31:43
Postat av: Kajsa

Är cola zero gott då? Cola light dricker jag, beroende som jag är, och det trodde jag innehöll noll kalorier och tusen hjärntumörspotentialer. Kanske är cola zero och cola light samma sak? Ingen vet.

2008-09-11 @ 19:45:10
URL: http://enbartkajsa.blogg.se/
Postat av: c.

Gott och gott - det är ju sött = mumma. Jag tror det är ungefär samma sak, fast cola zero är likosm framtaget för män. Men så är ju mina ringfingrar osedvanligt långa också.

2008-09-12 @ 00:00:45
Postat av: Anonym

Aspartam: urk! Det finns ju Loka och Ramlösa i en miljon olika smaker, utan en massa otäcka cancerframkallande saker i, varför inte dricka det istället?

2008-09-13 @ 00:06:46
Postat av: c.

2008-09-14 @ 07:03:50
Postat av: c.

Därför att det inte smakar lika gott?

2008-09-14 @ 07:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0