SMS till mamma:

Första dagen på praktiken idag. Detta har jag gjort: ingenting. Fast nu trampade jag i en hundbajs. Alltid nåt.

Exakt ingenting, jag satt på olika stolar och glodde hela dagen, sen sa min handledare: Äsch, att inte du går hem och då sa jag: Jag ska nog vara ledig imorgon va?
(jo alltså, för de håller på att flytta kontoret, det var därför jag inte hade nåt att göra alltså)
Och då sa han: Vabra idé! Vi ses på torsdag.

Så imorgon ska jag köra till Skövde, T ska köpa en motorcykel och så kör vi hem igen. Jag i bil och han på mc med ylleunderställ. Jag kan tänka mig både bättre och sämre saker att göra en ledig dag.
Faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Pernilla_utan_rövare

Men asså hallå eller! Jag skulle ju ha kunnat bjuda på nåt! Om jag vetat att du skulle till Skövde! Inte för att jag bor där, men du hade kanske kunnat åka en omväg. :P

2008-10-01 @ 20:00:05
Postat av: c

Åh vad roligt det hade varit! Du hade lätt varit trevligare än både Loke o Ikea, visst? Fan å. :)

2008-10-01 @ 23:16:06
Postat av: Pernilla_utan_rövare

Såklart att jag hade varit det! ;) Säg till nästa gång! :)

2008-10-02 @ 10:18:11
Postat av: c.

Ja-a! Absolut. :)

2008-10-02 @ 14:25:21
Postat av: Alina

Godagens! Kikar in:)

2008-10-02 @ 14:29:34
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0