Jag tänkte göra kaffe men

så blev jag utmanad av bästa Kajsa så here goes:

Först reglerna:
Svara på alla frågor, välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar och be dem läsa din. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Vilken mat äter du ofta?

- T är ju uppenbarligen beroende av köttclownen och eftersom köttet är svagt så äter jag där ofta. Fast hemma, när jag gör mat själv så äter jag såhär fin och bra mat med rotfrukter och skit.

När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till att duka av?

- Nesch vafan, är det inte mitt kalas så sitter jag. Finns det vin sitter jag definitivt.

Var sitter du helst när du bloggar?

- I vardagsrummet där datorn står. Fast helst på ballisen men då ska det vara sol och varmt fast inte för varmt och så ska det vara en fåtölj där ute av nån anledning, en som inte blir äcklig för jag ska inte svettas iallafall. Och så ska det finnas kylda drycker man inte blir helt fet av och godis som är gott men som inte gör att jag vill spy. Så svaret är att jag helst sitter i Utopia och bloggar.

Köper du ofta triss?

- Ja! Om jag vinner? Mäh, hade jag köpt fler då eller? Nej vafan.

Vilket land eller stad har varit din bästa semester?

- Ingen vet, jag trivs bäst hemma. Men såhär i retrospektiv har förstås kärleksresorna till Oskarshamn varit svårslagna. Och en gång blev jag brun när jag var i Grekland, det var trevligt. Å andra sidan dog jag nästan av tristess där så jag vet inte.

Vilken TV-kanal tittar du på mest?

- Den kanalen som visar Dr Phil. Och så den som visar Förlossningskliniken. Och den som visar Dirty Jobs, Mike Rowe är för fan både snygg och rolig (fast jätteäcklig).


Fyra stycken?
Fejdan, adiemus, groen och kajsa men vänta, hon utmanade ju mig jamen då vet jag inte men tänker återkomma.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Shit vad snabb du är! Jag skulle precis in och kommentera samt (samt =fint ord= jag är smart) berätta att du är utmanad, men så var allting redan klappat och klart. Och du hade gjort det jag inte gjort, nämligen skapat en länk. Det ska jag ägna mig åt en stund nu.

Och så ser jag fram emot att få reda på om groen nappar på utmaningar av det här slaget, det är jag inte helt säker på så själv vågar jag aldrig utmana honom. (Rejection är inte min starka sida, inte ens i ytliga bloggsfären).

Slut på kommentar. Klart slut med andra ord.

2008-09-21 @ 18:46:37
URL: http://enbartkajsa.blogg.se/
Postat av: c.

Jag är mkt övetygad om att han inte kommer nappa. Men ändå, ändå. :)

2008-09-21 @ 20:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0