Jag har två sugarbabyhoneys

och här är de i garaget.


För övrigt lyssnar jag creedence och tänker på stort. Och smått. Som städning, orättvisor, hur sköna strumpor jag hittade i T:s strumplåda, att June säger att hon tycker om T och hur snygg en av mina kursare är och hur hon påminner om Cruella och att jag häromdagen drömde att jag fikade med vajlan som hade de smalaste benen jag sett. Vilket leder mig in på att jag ska bädda sängen och lägga på en sån där stor bäddmadrass som jag måste trycka in madrassen i (ja, jag har tvättat den, andras kvinnors fjas har vidrört den och jag tycker det är lite äckligt faktiskt) och då tänker jag på att klarai jämt varnat mig för att köpa en jättebäddmadrass för det är så svårt att bädda. Och så tänker jag att Gevalia smakar som bajs som filtrerats och nu när jag skrev det tänker jag att jag ska sätta en liten punkt här.


Kommentarer
Postat av: kina

Shit du, han är sig lik. Lite mera hår nu än då bara.Tänk att han också fick hår på armarna som alla di andre kärärna där himma i smaaoland.

2008-09-15 @ 17:33:39
Postat av: c.

Hahaha vet du, jag berättade om ditt första mms för honom i helgen. Fan vad du är rolig, kinur! :)

2008-09-15 @ 17:34:36
Postat av: jess

Och vi saknar precis lika mycket. Skithålan är jättefin. Fast lite skitsnackigt kanske? Vilka fina babes :)

2008-09-16 @ 06:54:02
Postat av: c.

Ja, de är lovely. :)

2008-09-16 @ 07:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0