En billig jävla outfit

tänker jag också visa, fast min outfit är inte riktigt lika inspirerad som fejdans brukar vara.
Anywho, såhär ser det ut när det är tentaskrivar- dammsugar- målanaglarna- och vänta på T-fredag. Jag kommer naturligtvis ha andra kläder på mig när han kommer hem, som till exempel en mossgrön klänning. Eller så. Blabalabla, kolla nu då:



Okej, here goes: under det där har jag bikinitrosor (fråga inte) som jag köpte på hempan för typ 10 spänn. Hello Kitty-strumpor, ingen vet för de är hundra år gamla. Jeans från Saint Tropez, där jag köpte tre plagg för 250 spänn. Efter en snabb huvudräkning (jo förmodligen), kommer jag fram till att brallorna alltså kostade 83 spänn. Och så en tisha från cubus typ två för 99, vill jag minnas.
Sate så billigt. Detta betyder att behån jag har på mig är det dyraste plagget, för det är en Åhlénsbehå och de brukar kosta typ 199.
Visst har jag en jättesnygg och väldigt naturligt ådrad ytterdörr? Jojomensan, fint ska det va.

Kommentarer
Postat av: patson

Japp, snygg ytterdörr och vältränad överarm därtill.

2008-09-27 @ 11:27:45
Postat av: c

Vältränad el bara mager överarm är väl det som är frågan här. ;)

2008-09-28 @ 07:14:04
Postat av: fade

hahaha, såååå skön.

2008-09-29 @ 18:19:01
URL: http://www.fejdan.com
Postat av: c.

fejdan, youre my inspiration ;)

2008-09-30 @ 06:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0