Den här pausen

verkar i sanning dra ut på tiden. Plötsligt, när jag läst frågan, blev det mkt viktigt att äta äppel (till lunch? det har blivit bajs på mat- och sovklockan), hälla vinäger och diskmedel i en skål för att ha ihjäl äckliga bananflugor, ligga på golvet och vila ryggen (=spela luftgitarr till Purple Haze och Hot Kiss), brygga kaffe, torka diskbänken n o g a, springa efter katten och retas, fundera på om man kan dricka folköl kl 13 på em (nej), stå och glo in kylen med öppen mun i minst tre minuter i olika omgångar, kissa, hälla upp lite badvatten och ösa ut det igen. Såna grejer.

Men jag vet ju inte vad jag ska säga, fast jag vet liksom hur jag tänker Och ändå inte. Fan.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Plugga nu. Kom igen. Plugga.

2008-09-24 @ 21:21:59
URL: http://enbartkajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0