Bra saker:

* T är här. Här! Hos mig! Oss, menar jag såklart för med män tror jag det är lite såhär: wherever i lay my tv/hemmabiosystem is my home. Jag tror inte T har nån hatt. Jag hoppas verkligen inte det. Och har han en basker så är det jag som eldar upp den i smyg.
* Ikväll är det avslutningsmiddag slash klara föllsegrismiddag på lokal och jag kan inte bara följa med, utan också äta nåt.
* Jag har köpt Jenna Jamesons bok och har en nyvunnen respekt för henne. Eller ja, inte så att jag disrespectade (finns det ett svenskt ord som är synonymt med disrespecta? Orespektera? Irrrespektera?) innan, men ändå. Hur osm helst, den är bra och hon är rolig och ett wild child och sånt friskar ju liksom upp.

Nu ska jag väcka T. Igen. Den här gången har jag, listigt som en är räv, gjort kaffe som han ska få i sängen. Eller ja, i en kopp bedvid sängen.
Ojsan, om en kvart ska ju jag börja jobba.

Kommentarer
Postat av: jess

aaaaaaaaaaaaaa, vilken jättekärochlycklig blogg. Helt förvirrande ;)

2008-09-07 @ 23:49:15
Postat av: c.

Sån är jag, in löööv och helt lost. :)

2008-09-08 @ 08:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0