Åh, S ringde

och hade idel goda nyheter: bröllop och bebisar som ska anlända om ett tag. Gladsamtal är de bästa och jag sms:ade genast T och sa att han skulle spara datumet 25 juli 2009 för då är det fest och då blev han också glad och det är ju fint, som ringar på vatten och så.

Nu borde jag avsluta det här med att säga nåt mer bra, men det tänker jag inte, för jag är så bra på att gnälla: någon borde köpa nezeril, alvedon och glass till mig. Och blöjor förstås.
Och så borde någon tvätta mitt hår och klappa mig i pannan och sånt.

Snart ska jag köra. Snart. Nej, jag ska inte duscha innan.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men du.....jag kunde ju handlat åt DIG nu när jag var iväg då ju =( Ego-Johanna tänkte inte på det serru! suck Men blöjor? Använder June fortfarande blöja?



Jag har sånna därra up&go 13-17 kilo som jag köpte fel,är dom för små?

2008-09-23 @ 17:34:32
URL: http://misstigerchic.blogg.se/
Postat av: c.

Ja, vi får börja med blöja igen - hon kissar i sängen. Imorse sa hon: mamma, det är faktiskt nte kul att vakna varje natt, hehe. 13-17 är lite för stora, jag fick köpa de där allra allra stösta blöjorna nu. Men tack iallafall, gulle dig!

2008-09-23 @ 18:28:17
Postat av: c.

För stora? För små menar jag vafan. :D

2008-09-23 @ 18:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0