Sms till T inatt runt 2:

"Jag har drömt en mardröm och du är inte ens hemma. :( Fast Tom Cruise var skurken, jag överlever kanske ändå."

Och när jag tänker efter är det verkligen inte första gången jag drömmer mardrömmar där Tom Cruise är skurk faktiskt. Inatt var det såhär, att jag var i ett bigass hus på nån slags fest och det fanns gympasal (samma gympasal fast omgjord som fanns på min lågstadieskola) där folk liksom.. ja gympade eller vad de höll på med. Och högst upp i huset fanns liksom såna här broar från ena planet till det andra och dr hade någon som renoverade huset tyckt att det var en fin idé att liksom borra bort allt golv och istället lägga ut kartongbitar man fick gå på.
Sen blev allt mörkt (haha, så jävla konstigt) och Tom Crusie spårade ur fullständigt och startade ett krig från ett av sovrummen i huset. Till sin hjälp hade han Predator (inget konstigt) och sen var det ett jävla smygande och jag fick helt övernaturliga krafter när jag skulle liksom smyga nerför en trappa så istället blev jag som ett spett och flög och hade mig.
Och mardrömmens allra värsta ångest och det hemskaste av allt. Det var att jag glömt min handväska i krigsrummet och inte kunde få tag på den, för Predator stod vakt utanför och han såg mig fastän jag var helt övernaturligt bra på att smyga.
Inget konstigt att liksom vara en tant även i drömmarna. Inget konstigt alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0