Slö söndag

är det, alltså i kroppen. Fast jag har ju i en hel jävla vecka tjatat om att jag behöver städa och idag kommer kinur så idag MÅSTE jag. Alltså iallafall städa upp, eller sopa eller så.

För övrigt stör jag mig på följande:
* att jag förra månaden köpte kurslitteratur för nästan en tusing. Har jag läst den? Nesch, bläddrat lite i den.
* att June suttit i badkaret och bölat HÖGT i en kvart nu. Varför? För hon tappade ner en yttepytteliten träblomma bakom badkaret. Det är inte som att dte är henne smesta favoritpryl, det ska bara liksom bölas för att hon har en anledning nu. Det låter som om jag hyser en mycket, mycket sorgsen narval på toaletten.
* att jag glömde den stora fina spegeln jag fyndade i Asarum igår. Glömde den i syster J's bil, och den bor ju i Sbg och jag i Hbg. Och bilen är sönder så jag kan inte köra och hämta den heller.

Jag tror att June kanske ska bli lite sjuk? Det här är liksom inte riktigt rimligt, nu gråter hon ögonen ur sig för att jag sa att vi måste tvätta håret. Hm.


Kommentarer
Postat av: Brainy

Aaaah, det ljuvliga livet med barn... :D

2008-10-13 @ 15:04:56
URL: http://brainy.blogg.se/
Postat av: c.

Ah men bölandet måste du ju också ha vant dig vid nu. Det är som bakgrundsmusik liksom. :)

2008-10-13 @ 15:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0