Okej, ordet jag tänker på

är gnabb. Och litegrann tjat också förstås. Ja, jag har varit på morgonmöte på praktiken och jag vet inte. Nag, nag nag, nag. Nag, nag. Nag. Och så lite som var konstruktivt och läser nån jag jobbar med det här så kanske jag inte får jobb där som jag hade tänkt.
Idag har jag stulit två bananer och en clementin från praktiken för jag glömde äta frukost. Jag svalde bananerna i ungefär en tugga och var liksom så hong (jamen hur stavar man dialektala uttryck?) så jag fnös ur näsan, hade axlarna uppe vid öronen och liksom hukade mig bort från dörren och stirrade med oseende, mkt stora ögon ner i bordet. Kanske såg det sinnessjukt ut. Isåfall kanske det inte spelade så stor roll, med tanke på att jag ju praktiserar på liksom socialpsykiatrisidan.

Sen läste jag journaler och sen var vi på studiebesök, jag och handledare K, och jag fick sätta tändstickor i under- och överögonlocken liksom för att stötta upp ögonen så de inte skulle ramla ihop. Och sen var vi på ett besök till fast på ett ställa där jag varit innan med kvv.
Och sen var dagen slut och då fick jag äntligen hämta Junisen och det var då det blev en glory day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0