Nejmensåatteh

jag är inte trött.
Lyssna på den här skillnaden, att innan när jag jobbade för mammon på köttclownen så kunde jag jobba åtta, nio timmar utan paus. Bara jag fick röka lite precis bara nån gång. Och sen kunde jag mkt väl gå ut på kvällen, inga problem. Och sen jobba dagen efter igen.
Igår jobbade jag typ åtta timmar på mitt väldigt väldigt lugna jobb, jag kunde gå ifrån och snabbäta och ut och röka och köpa blommor (det var marknad, nåt ska man ha med hem då sådeså). Och jag är trött idag också!
Igår var jag så trött så jag var i koma, jag låg på soffan med saliv dinglandes från mungipan och bara raaaa eeeh ööööh (det var när jag gnällde på tv:n för att det inte fanns nåt att titta på som jag sa så).
Och när jag kom på att jag jobbar idag också (fast praktikjobbar då, också väääldigt lugnt) då bara: neeeeej, när ska JAG få vila?!


Hahahaha, jävla mes. Som T sa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0