Jamen det här visste jag ju

skulle hända, men åh vad jobbigt det är fastän man vet om saker. Det är klart att det är jobbigt att se elände liksom varenda varenda dag, och läsa om eländes elände och prata om det och liksom tänka på det hemma och så.
Och ja, nu är jag där och skulle helst vilja lägga mig under täcket och småbarnsgråta hela kvällen.

Så nu är jag ledsen för helt sajko grejer, typ att T varit kär innan och att jag blev överbjuden på en auktion på tradera och att June är trött och gråter för det är så fyraåringar gör och jag är ledsen för att jag måste tvätta och vi behöver handla och jag ser framför mig hur jobbigt det kommer bli och närihelvete ska jag få gå på toa ifred och jag vill inte bo på plantan fast jag älskarälskar min lägenhet och inte kan man väl för fan köpa ett hus nä rman varit ihop i typ en kvart och fy för fan.

Fan fan fan fan fan. Kukens helvetes jävlars skit och jag som tycker det är så jävla obehagligt att vara ledsen om jag int eliksom kan förklara exakt varför jag är det.
Och så har jag ont i magen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0