Jag är inte klok.

För lyssna, mitt i brinnande finans K R I S (allvar, det fina med att inte äga är att krisen liksom blir lite löjlig (jag tycker såklart inte det är löjligt om folk får gå från hus och hem, men just nu misstänker jag att det är mer så att det råkar bli något litet mindre gåsleverpastej (yäsch!) och kanske inte så mycket kris á la 90-tal)) och börsfall och what not. Så ska jag säga upp mig.
Jo, jag ska fanimig göra det, och jag tycker såhär, att de är otroligt bortskämt. Men också att jag har rätt så okej anledning (-ar) att göra det. Så på måndag är det jag som ringer vem jag nu ringer och säger att tackoajö.

Och håller tummarna för att soc ger mig vik till sommaren.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ska du säga upp dig?

2008-10-13 @ 15:05:26
URL: http://treunderbaraungar.blogspot.com/
Postat av: c.

Jäpp, det ska jag. Och söka ett annat, på ett boende här i stan.

2008-10-13 @ 15:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0