En jävligt arg runda

på Maxi senare och nu sitter jag i köket med kaffe, karl fazerchoklad och med nudelsoppa i magen. Och ett paket från Bokus med alldeles nya, härliga böcker i. Förvisso kurslitteratur, men de handlar om handledning och vad det nu var så de kan nog på allvar vara intressanta. Detta uttalande gäller fram till jag känne rmig tvingad att läsa, då kommer jag vilja elda upp dem och mig själv.

Imorgon, om jag inte får sluta tidigare då och gå hem och städa så kommer jag skjuta mig. Ingen får komma hit på besök - INGEN, för då skäms jag ihjäl.

Kommentarer
Postat av: Shelob

åh men vafan Karl Fazer, världens godaste choklad! Och vafan, har du skaffat kille, jag måste hänga med ju! *lusläser

2008-10-08 @ 21:23:23
URL: http://shelob.blogg.se/
Postat av: Brainy

Jag kommer! Jag har aldrig sett någon dö av skam! Och förresten tror jag att din migrän beror på överkänslighet för choklad.

2008-10-09 @ 10:17:10
URL: http://brainy.blogg.se/
Postat av: c.

Haha, men jag åt ju chugelan efter miggen satt igång, Brainy. Och snart är det städat här, ser du - för jag har fått gå hem och då ska här rengöras. :)

Och Shelob - Japp, jag har träffat världens bästa. På allvar, han är fan inte klok så bra han är. Lucky me. :)

2008-10-09 @ 12:15:10
Postat av: Brainy

Då förvärrades migränen av chokladen. Inse att jag har rätt. Ditt sockermissbruk kommer att göra dig till en gelépudding som darrar av smärta. Så fyller du på med tröstsocker och får ännu mer ont.



Eller så kan det vara kaffet. :)

2008-10-09 @ 22:29:29
URL: http://brainy.blogg.se/
Postat av: c.

Eller så är det hormoner, som doktorn sagt. Ingen vet. :)

2008-10-09 @ 22:35:41
Postat av: jesse_

ellår (junes uttal dårå) en bäääääbis...

2008-10-12 @ 11:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0