Antal festinbjudningar: 0

Nej det blir nog ingen halloweenfest för mig i år. Heller, ska jag kanske tillägga.
Och egentligen är det kanske lika bra. Ingen vet.

Igår pratade jag med vän som jag trodde hade världens största umgänge och jämt fick typ vifta bort folk som ville umgås. Men han sa att han inte alls har det, att han har kanske tre vänner och att nästan ingen skulle undra över vart han tagit vägen om han dog. Vafan svarar man på det? Att det inte stämmer? Nejmen, sa han, det är klart att det inte är medvetet av folk av göra så jag hamnar utanför, det bara blir så när man är osynlig.
Jag önskar jag kunde ändra det där. Jag önskar att det fanns ett recept så jag bara kunde säga bludderiblad och så blev alla glada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0