Söndag:

Migrän, tusen kaffe, tusen tv, ett skvätt gråt i soffan pga migrän och uschligt moderskap, inget kinurbesök, ovän med T (vet ej riktigt varför nu heller faktiskt) och sen julskyltning i råå med tomteparad - ett synnerligen storslaget avslut på en halvdassig dag.

För övrigt måste det vara typ sjutton minus ute och för övrigt två så har jag nog en snyggdag idag (den slutsatsen kommer jag fram till eftersom flera män ögade mig i Råå. Det kan förvisso även vara så att jag hade en snordabbe under näsan, men isf borde ju a. alla glott och b. det fanns ingen när jag kollade nu när jag kom hem), vilket är konstigt med tanke på att jag sovit på soffan inte mindre än tre gånger.

Jag luktar sånt där toablock i ena handen. Det, mina vänner. Är faktiskt konstigt på riktigt.

Kommentarer
Postat av: myzpyz (aff)

gah... migrän e kass :(

hoppas den flyttat elsewhere imon... senast!!!

var har du inhandlat STÖVLARNA???

VILL HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA liggerochskrikerochsparkarpågolvet

kramar i mängder

2008-11-23 @ 22:28:25
URL: http://vfw.bilddagboken.se
Postat av: c.

Stövlarna är inköpta på vahettere.. Nelly! Och ja, migränen är borta. Tack gode gud.

2008-11-24 @ 06:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0