Sju oerhörda bekännelser.

Jag blev utmanad av MariaN och ja. Jag ska bekänna sju saker. Så here goes:

1. Jag ser knappt när det är mörkt. Jag är som en mullvad, typ blind. Det går liksom fint på motorvägen och så, men småvägar på landet? Not so much, jag får tantköra i femtio och kisa och koncentrera mig så ögonen står som råttpickar (fatta svårt, att kisa OCH ha utstående ögon).
2. Jag kategoriserar alla människor. Alla. Det finns till exempel godismänniskor vs. matmänniskor, alltså såhär. Godismänniskor (jag) äter mer än gärna godis, och kan äta godis efter en stadig måltid. Matmänniskor äter tusen gärna mat, men är sådär intresserade av godis. Sen finns det utseendekategorier: kattmänniskor, rådjursmänniskor, rävmänniskor, nasty slajm-människor.
3. Jag röker och gillar det rätt mycket. Jag tycker det är äckligt, pervo och man blir sjuk och blablabla, men i hemlighet gillar det - annars hade jag ju slutat.
4. Jag gillar inte att resa.
5. Jag nezerilar minst en gång varje dag.
6. Maxi är som mitt andra hem och jag blir lycklig av att konsumera.
7. Jag måste alltid matcha mina underkläder. De gånger jag inte gör det mår jag dåligt varenda gång jag går på toa och ser mismatchen. Det ska vara set, annars blir det inget bra.

Regler:
- Länka den som utmanat dig och lägg in dessa regler på din blogg.
- Berätta sju saker om dig själv, både vardagliga och knäppa.
- Utmana sju stycken i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
- Låt dem få veta att de blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hahahha... fan du måste vara den absolut skönaste människa jag känner till. Totalt cool.

2008-11-09 @ 11:04:46
Postat av: c.

Haha, tack.. tror jag. :)

2008-11-10 @ 06:47:15
Postat av: cruella

Du bara måste ju se - eller har du sett? - Woody Allens Husbands and Wives där en av de något störda huvudpersonerna (ja, det är de ju allihop) mitt under akten ligger och funderar vilka människor som är Hedgehogs and Foxes...



Hon tappar koncentrationen på hunken rätt fort, kan jag säga.

2008-11-10 @ 13:43:57
URL: http://minkammare.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Jag har sett! Woody Allen är my man, i adore. Ingen vet varför jag pratar engelska. :)

2008-11-10 @ 19:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0