Jag lovade mig själv

att inte störa mig mer på tvättstugenazisten med atomuret men jag vetifan. Jag måste fundera lite till. Min blixtsnabba diagnos var förstås borderline, för hur är det annars möjligt att bara spy ur sig hela sitt, sin särbos och sin särbos barns liv på ungefär fem minuter? Och sen gången efter kalla en för jävla idiot och sådär. Alltså, är man som man ska då? Har man alla läsk i backen, alla indianer i kanoten, går hissen ända upp då?
Mitt svar är att nej, ingen människa med all fika i picknickkorgen orkar störa sig så oerhört på att andra människor tvättar i den gemensamma tvättstugan.

Och idag blir det kalas!

Kommentarer
Postat av: Helena

Mäh? Känner inte igen. Vad har jag missat?

2008-11-10 @ 20:48:20
URL: http://blogg.aftonbladet.se/309
Postat av: c.

Jag skrev inget om henne för jag var så förbannad och ville int evara det egentligen. Men hon svor åt mig och hade sig nä rjag kom ner i tvättstugan tre minuter innan min tvättid gick ut. Alltså SVOR. Jag blev förbannad. Tvättstugenazister är den värsta sorten.

2008-11-11 @ 06:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0