Inte mitt charmigaste drag:

jag mår illa av folk. Jodåsåatteh, om det är nånting jag tycker som stör mig lite så mår jag illa. Och det är liksom inte helt rationellt heller, som att jag mår illa av alla fyllon till exempel.
Mer såhär: om du ser lite liksom ingrott mögig ut, som om du liksom luktar svett eller unk mellan smygvalkarna och du är lite lönnfet och har en speciell sorts rödbrusighet. Urk.
Eller för all del om du är en vanlig människa som druckit dig jävligt full och blir sådär att du ska böla och ha medömkan. Glöm det, jag kan inte både ömka och spy.
Jag orkar inte förklara, men jag mår illa av folk som inte är rätt iallafall. När jag blir härskare i universum ska alla duscha varje dag och inte äta lök om de ska andas på mig.

Däremot är jag plötsligt väldigt (nästan obehagligt) förtjust i typ såhära gulliga djur: katter, kaniner. Hundar. En och annan häst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0