Här är twilight zone om

nätterna - jag drömmer så mycket mardrömmar.
Fast inatt drömde jag nåt helt sinnesförvirrat. Jag minns inte exakt, men jag minns attjag i slutet på drömmen ringde upp Papa Dee och pratade med honom och han ställde helt så dubbeltydiga frågor så jag hela tiden fick känna mig dum och fråga hur han menade. Sen kom fyra stycken från Sbg och sköt ärtor på mig, som de haft i munnen och jag sa att det ar äckligt och att de skulle låta bli och att jag skulle gå och lägga June som låg och sov bredvid mig. Och när jag lyfte upp June var det en av de fyra som slog mig. När jag hade June i famnen.
Då var drömmen slut, men jag var så arg när jag vaknade att jag fick stiga upp och titta på tv.

Nu finns det kaffe tror jag.

Kommentarer
Postat av: queenpeach

galen dröm ;) kram från ett instabilt bangkok!

2008-11-29 @ 06:39:07
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0