Walk the line

har jag sett ikväll och nu är det ett sammelsurium inuti, jag är kär i Johnny Cash och June Carters historia, jag älskar filmen, Joaquin Phoenix är den snyggaste mannen i hela världen (det tyckte jag iofs innan den här filmen också), jag skulle kunna sälja min själ för Reese Witherspoons ögonbryn.

När jag städade idag fanns det snus under soffan. Och jag blev inte ens irro.

Imorgon, imorgon flyger klarai hem. Klockan 00 hennes tid, jag vet inte vad det blir i min tid men skitidet för ändåså är hon framme på tisdag och då är det jag och june (inte carter) som står i svågertorp (gode mammon, låt mig hitta dit) med en kaffetermos och tusen kramar. Ett halvår!
Ett halvår.

Kommentarer
Postat av: K

Amen. Fy vad jag ska böla om jag hoppar av tåget och ni inte är där. Så nu ber jag också till Mammon för tydligen är det han som är din husgud?

2008-05-26 @ 03:48:39
URL: http://klarai.blogspot.com
Postat av: C.

Alla vet att mammon är allas gud, det är möjligen endast tibetanska munkar som har en annan. Såatteeh.

2008-05-26 @ 07:41:39
Postat av: Marina D

Åhh men visst är den filmen bra.
Och sorglig med.
Jag grät en del och njöt samtidigt av jättebra musik...

2008-05-26 @ 09:00:45
Postat av: C.

Jag grät som ett litet barn när hon sa ja och bara när? NÄRfan ska en mörk, intensiv man fria till mig på en scen? :D

2008-05-26 @ 09:33:38
Postat av: anders

June CC är kanske med på ett hörn hon med. I en ring av eld, kanske?

2008-05-26 @ 20:03:21
URL: http://parkensljus.blogspot.com
Postat av: Tina

ÅH, det tycker jag också. Att han är snyggast i världen!

2008-05-26 @ 20:34:35
URL: http://www.fejdan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0