Tisdag:

långprommis och som vanligt blev jag sen som satan, så jag fick ta bilen och kom ändå försent.
Fast då hade jag å andra sidan hjärtformade äggmackor med mig.
Sen försök tll picknick på typ fyra olika ställen, men det blåste så innitahelvete så vi fick retirera till et vanliga stället vid kanotklubben.
Fast bara att idag luktade det piss där - det har ju varit valborg gubevars.
Och sen tröttnade June så vi körde hem och städade och nu är det shär: rabarberpaj, termoskaffe, en runda på vinden för att leta förråd (jag hittade amazingly fina dörrar till vardagsrummet!), shooting john på stereon.
Och jag berättade för June innan hur min morfar brukade göra när han drack grogg: botten upp och resten i håret, och så hällde jag jordgubbssaft i mitt hår och sa, precis som morfar: det växer det bra av. Och June skrattade ihjäl sig och jag undrade om jag skrattade åt morfar när han gjorde så? Jag minns inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0