Siraps-mardröms-känsla

hade jag när jag gick idag. Åååh, jag är helt som om jag 89 år, kroppen bara neeeej jag ORKAR inte, låt mig vila.
Så alltså, jag vände. Och DET är en nyhet för mig, jag som brukar mala på och bita ihop och tänka att kollahär då kroppjävel, här ska du få dig en omgång.
Men idag tänkte jag att äh vafan, skitisamma. Jag kan ju alltid cykla en sväng sen och plocka liljekonvaljer (fast de är iofs fridlysta) eller ligga på stranden en stund, men nu är det nog tid för att gå hem och vila.

Så nu ska jag det. Jag kan dammtorka ikväll eller vadsomhelst.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Får man fråga varför du går så långa promenader jämt? Två och en halv timme är ju jättelångt, speciellt om kroppen säger ifrån.

2008-05-16 @ 13:43:44
Postat av: K

Nu kommer C bli arg pa vem det an ar som ifragasatter. Vakul det ska bli!

2008-05-16 @ 15:11:48
Postat av: cilanpilan

Jag är inte arg, jag är en samlad och nykter mänska med stil och finess och skit. Jag går långa promenader för att jag friggin gillar det. Inte idag då. Idag gick jag hem och la mig på soffan.

2008-05-16 @ 16:45:44
URL: http://cilanpilan.blogg.se
Postat av: Anonym

Okej. Jag bara reagerade på det du skrev ovan att du i vanliga fall brukar mala på och bita ihop. Jag tolkade det som att du i vanliga fall pushar dig när kroppen säger ifrån och så tänkte jag att två och en halv timme kanske är för långt...

2008-05-16 @ 17:44:54
Postat av: cilanpilan

Jaaja, men jag känner ju inte alltid det så, som att jag är urgammal. Jag är ju stark som fan i vanliga fall. :)

2008-05-16 @ 18:23:02
URL: http://cilanpilan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0