Mina söndagar

är tammejfan aldrig några piggellindagar. Men skitidet, det är fjärilar i magen nu och toan är städad (jaja, mina prioriteringar är synnerligen underliga tycker jag också - det viktigaste: ren toa och rakade ben). Jag ska diska också innan jag går. Alltså om jag inte somnar först, för maj gadd vad trött jag är.
Men, trött för mig brukar innebära snyggdagar. Lika underligt som att bakisdagar är snyggdagar för klarai

För övrigt borde alla lyssna på Black and gold med Sam Sparro för den är jävvligt bra.

Kommentarer
Postat av: Anders

Lyckospark, vännen. Du är en av dom bästa och du ska ha det bra.

2008-05-18 @ 11:22:48
URL: http://parkensljus.blogspot.com
Postat av: k

Ursakta? Tack men jag ar mycket forvanad. Men jag far ge mig att det kanske inte alltid synd att jag ar bakis, nej. Det kanske beror pa att jag ff ar full pa morronen?

2008-05-18 @ 14:44:15
Postat av: cilanpilan

Lägg av, du vet ju att du får miljarder komplimanger dan efter. :)
Anders - Tack. Tackelitack! :)

2008-05-18 @ 15:22:38
Postat av: K

Jag har fatt av dig o J. Det var snallt.

2008-05-19 @ 10:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0