Klarai, min tjaj

(eller chey, som en jag nästan känner säger), hon är så jävla omtyckt på sitt jobb. Som ju är mitt jobb också.
Varje gång jag jobbar så jag träffar de andra anställda här pratar de om henne och alla säger så fina saker och jag tänker alltid att vafan, det där borde de ju säga till henne.

De säger sånt som jag redan vet och jag nickar som min jesusgubbe jag har i bilen, helt hysteriskt alltså och håller med och fyller i: klarai är en frisk fläkt, hon är så söt och snäll och bra och smart, åh vad smart! Och hon är en sån som man kan lita på, en som man blir glad av att jobba med.

Hon är så bra så bra. Min tjaj.

Och om fyra veckor (nej tre nästan!) kommer hon hem.

Kommentarer
Postat av: K

Åh! Va roligt att höra, jag blir så glad så glad och så blir jag ännu mer glad för att du liksom blir stolt över mig. Och så gråter jag lite fast liksom bratårar. Först blev jag så att jag bara vem sa vad och hur hände men sen bara, nej jag skiter i det, jag tackar och tar emot bara. Och så längtar jag efter dig extraextra. Min tjaja.

2008-05-02 @ 05:57:32
URL: http://klarai.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0