Klara är himma

och det är fanjävlatastiskt med vänner: de är borta och jag saknar så jag nästan går sönder och så kommer de hem - och allt är som vanligt. Det är kaffe på ballisen, klarasov på soffan, det är prat om landetmänskor, märkliga bekanta och det är skratt, åh vad mycket skratt.

Fast en del saker är annorlunda, såklart. Att klarai kör på vänster sida då och då, att hon pratar med aussiedialekt (amäh inte jämt vafan, utan när hon pratar engelska, ibland gör man det), att hon varit ute och ridit på en häst (av alla underliga anekdoter hon berättat var det att hon ridit på en häst som jag chockerades över). Och så är vi annorlunda och mycket mer hela nu.

På lördag ska det drickas rödvin på ballisen, bara jag och klarai (fast S fattas oss!) - äntligen!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vad härligt!! Vad glad man blir, det låter så fantastiskt mysigt. Såna kompisar är bäst!!

2008-05-30 @ 18:08:43
URL: http://www.enbartkajsa.blogg.se
Postat av: c.

Ja, bäst BÄST! :)

2008-06-02 @ 17:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0