Jag drömde

att jag var ute och åt med en man (jag vet inte vem, men misstänker att det var min inre bild av T). Sushi skulle vi äta, och jag fattade inte det, så jag åt upp tillbehören först och skulle diska min tallrik för att dölja spåren, så jag diskade den i hans soja. Sen torkade jag av den med servetten och bara vissel vissel, jag har inte gjort nåt.
Sen fick vi in maten, men precis när vi skulle äta kom en skanky ass brudjävel och började typ lapdancea honom och gnida sig mot honom och så, så jag frågade: Va, känner du henne eller? Och han, besvärad: Nej, jag fattar ingenting. Så vi bara till lapdancetjejen: Mäh, hallå. Sluta nu.
Och så slutade hon, men då. Då tog hon min väska och skulle rota i den och DÅ blev jag förbannad och hojtade: Hördu, STÄLL tillbaka den där!
Och hon skrattade så jag flög upp och gav henne en arbetarlusing med utsidan av handen, sen tog jag tag i hennes kompis nackhår och bara: Kom med här nu, det är dags att ni går.
Och sen när vi gick då, så applåderade alla på uteserveringen (sushiuteserveringen alltså). När vi kom fram till övergångsstället sa jag helt coolt bara: Fortsätt gå (keep movin, haha), men då stannade lapdancetjejen och sparkade mig i häcken, så jag vände mig om och sparkade tillbaka, sen daskade jag till henne och sa ett par oneliners så hon började skratta fastän hon nyss varit arg, och sen gick jag tillbaka till kanske-T och åt min sushi.

Hahaha, maj gadd vilken hjälte jag är. Och ödmjuk, åh så ödmjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0