Ryyys, soffsovning

argt och oerhört märkligt SMS från snuten, och blixtar av ångest: det fanns till exempel poliser utanför cardan och jag blev överlycklig och utbrast: Jag som alltid velat ha en polis! Även sa jag till en vakt att låta mig slippa stå i kö eftersom jag var så snygg (jag slapp ju iofs kön, så på ett sätt stämde det ju) och när jag kom trodde jag att jag hade tappat jobbnycklarna (som jag naturligtvis int ehade med mig ut, jag är så jäla korkad).

Jag ska bada, sen sova och sen gå på bibblan. Nej jag skojar, jag ska titta på Ellen (finns det NÅGON som tycker hon är rolig?) och äta kolabönor, sova och sen gå till bibblan. Helst i gåkläder så jag kan gå en låååååång runda. Vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0